Türkiye'den Gidiyorlar...

TAKİP ET

Serenay Sarıkaya ve Kerem Bursin, Amerika'ya gidiyor.

Geçtiğimiz aylarda göğsünde bir kitle olduğunu fark eden ve hemen doktorlara başvuran Serenay Sarıkaya, Amerikan Hastanesi'nde ameliyat masasına yattı. Göğsündeki kitlenin iyi huylu çıkması ile birlikte rahatlayan Sarıkaya'nın yaşadığı stresi üzerinden atamadığı belirtildi. Kötü günleri unutmak ve moral depolamak için sevgilisi Kerem Bursin ile birlikte bir tatil organize etti. Serenay Sarıkaya ve Bursin, 16 Kasım'da Amerika'ya gidecek. Çiftin bir aydan önce dönmeyeceği söyleniyor.