Sobadan Sızan Gaz İki Kardeşi Hayattan Kopardı
Kayseri'de sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen iki kardeş yaşamını yitirirken, anne ve 2 çocuğunun hastanedeki tedavi süreçleri devam ediyor.
Kayseri'de Yenidoğan Mahallesi'nde ikamet eden aileden haber alamayan yakınları, girdikleri müstakil evde anne N.P. ve 4 çocuğunu hareketsiz halde buldu.
Yakınları tarafından Kayseri Şehir Hastanesi'ne götürülen çocuklardan Nurullah P. ve Bünyamin P. kurtarılamayarak yaşamını yitirdi.
Sobadan sızan karbonmonoksit gazından zehirlenen aileden, anne ve iki çocuğunun hastanedeki tedavileri ise sürüyor.
İki kardeşin cansız bedenleri, otopsi işlemi için Kayseri Devlet Hastanesi morguna konuldu.